نحوه نوشتن روی عکس در ورد
 

نوشتن متن روی عکس در Word راه های مختلفی وجود دارد ولی یکی از بهترین راه ها روش زیر است

1- یک TextBox به اندازه ای که لازم داریم ایجاد می کنیم.

2- روی آن راست کلیک کرده و گزینه Format Text Box رو انتخاب می کنید

3- در پنجره باز شده روبروی گزینه color رو کلیک کرده و گزینه Fill Effects رو انتخاب کنید.

4- در پنجره باز شده قسمت Picture v, انتخاب کنید. و در این قسمت با استفاده از دکمه Select Picture عکس دلخواه را انتخاب کنید و Ok را بزنید.

5- اکنون شما یک TextBox دارید که زمینه آن عکس مورد نظر شماست اکنون شما به راحتی می توانید داخل Text box تایپ کنید.موفق باشید.

 



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت3:57---30 بهمن 1391
سلام ممنون از راهنمایی مفیدتون عمرا اگه خودم میفهمیدم.
من تکست باکس رو بلد شدم اما عکس مورد نظرم رو که میخوام ادد کنم تو زمینه میزنه coulde not...
عکسهای دیگه رو جایگزین میکنه
هم پیش فرضهای آفیس هم هر عکس دیگه مثلا خانوادگی...! اما فایل مورد نظر من رو وارد نمیکنه فرمتش هم .jpg هست
و این فایل رو اسکن کردم
ممنون میشم منو راهنمایی کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: نحوه نوشتن روی عکس در ورد
برچسب‌ها: نوشتن روی عکسنحوه نوشتن متن روی عکس در وردنوشتن روی عکس در وردعکس در ورد ورد

تاريخ : 19 / 4 / 1391 | 22:25 | نویسنده : مریم |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.